درباره توسـعه فنـاوری عصـر نانـو

شرکت توسعه فناوری عصرنانو یک سرمایه‌گذار فناورانه است بدین معنی که با استفاده از ظرفیت علمی نخبگان، فناوران و استارت آپها و با پشتیبانی و مشارکت صنایع خصوصی قدرتمند و دارای برند و اعتبار، اقدام به سرمایه گذاری در حوزه‌های مبتنی بر فناوری می‌نماید. این شرکت با اتکا بر سوابق خود در حوزه سرمایه‌گذاری خطرپذیر (Venture Capital) و نیز با شناخت کاملی که از اکوسیستم نوآوری کشور داراد و از همه مهمتر با تکیه بر نیروهای متخصص خود در حوزه تحلیل فنی، بازار و اقتصادی طرح‌های سرمایه‌گذاری، به عنوان کارگزار سرمایه‌گذاری فناورنه در کنار بنگاه‌های اقتصادی و سازمان‌ها قرار می‌گیرد. با این ساز و کار، بنگاه‌های اقتصادی می‌توانند بدون پرداخت هیچگونه هزینه‌ و یا ایجاد ساختار جدید و جذب نیرو و غیره، طرح‌های مطلوب خود جهت سرمایه‌گذاری در راستای توسعه کسب و کار خود را کشف و بررسی نموده و در صورت علاقه بر روی آنها سرمایه‌گذاری نمایند. از دیگر فعالیت‌های این شرکت، حمایت از محصولات فناورانه و شرکت‌های دانش بنیان در زمینه تجاری‌سازی و بازرگانی داخلی و خارجی محصولات فناورانه ایشان است که با استفاده از شبکه گسترده ارتباطی موجود در مجموعه محقق می‌گردد.

شرکت توسعه فناوری عصرنانو به عنوان کارگزار تحقق جزیره نوآور قشم، مجری تفاهم‌نامه فی مابین معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و سازمان منطقه آزاد قشم است. هدف این تفاهم‌نامه، همکاری متقابل در توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در راستای تحقق جزیره نوآور قشم به عنوان اولین جزیره
نوآور در کشور با رویکرد ارتقای شرکت‌ها و زیست‌بوم دانش‌بنیان، افزایش جذب و اشتغال نیروی انسانی نخبه و تحصیل کرده و حل چالش‌های جزیره قشم با توجه به مزیت‌ها و ظرفیت‌های نوآورانه در سطح ملی و بین‌المللی است.

شرکت توسعه فناوری عصر نانو

چارت سازمانی توسعه فناوری عصر نانو

ساختار سازمانی ما، مبتنی بر ارزش‌های فردی، همکاری و نوآوری است. اینجا محلی است که هر کدام از اعضای تیم، با تخصص و تعهد خود، به رشد و پیشرفت شرکت ما کمک می‌کنند.
از رهبران تجربه‌دار تا کارشناسان پویا، هر فرد در سازمان ما نقش خود را با افتخار ایفا می‌کند. اینجا، هر یک از ما به عنوان یک پازل کوچک، به تشکیل یک تصویر بزرگتر و توسعه فعالیت‌های ما کمک می‌کنیم.

شرکت توسعه فناوری عصرنانو یک سرمایه‌گذار خطرپذیر و فعال در زیست‌بوم نوآوری کشور می‌باشد که علی‌رغم بالا بودن ریسک شکست در استارتاپ‌ها، با پذیرش این ریسک نقش خود را به عنوان سرمایه‌گذار فرشته در اکوسیستم ایفا می‌کند.

اعضـای هیئت مدیره توسعه فناوری عصر نانو

مجتبی بهنام تقدسی

مدیرعامل و عضو هیئت مدیره

اکرم برومند

رییس هیئت مدیره

یاسر دعایی

عضو هیئت مدیره

مدیـران ارشـد

سجاد حسن‌زاده

مدیر سرمایه‌گذاری

علی کاشف

علی کاشف

مدیر فناوری و هوشمندسازی

انسیه سروش

انسیه سروش

مدیر ارتباطات و رسانه